مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:102023-01-02اجتماعي

افزایش 6 درجه ای دمای هوای گیلان/ پایان هفته برفی و بارانی


مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان تا چهارشنبه خبر داد و گفت: به تدریج طی پنجشنبه با شمالی شدن جریانات کاهش نسبی دما اتفاق می افتد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان تا چهارشنبه خبر داد و گفت: به تدریج طی پنجشنبه با شمالی شدن جریانات کاهش نسبی دما اتفاق می افتد.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در ارتفاعات و دامنه ها دانست و اظهار کرد: امروز بیشینه و کمینه دمای هوای استان به ترتیب 17 و منفی دو درجه سلسیوس است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت تناوبی جریانات جنوبی در منطقه دانست و افزود: طی 48 ساعت آینده به ویژه طی چهارشنبه در بعضی از نقاط وزش باد جنوبی و افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از افزایش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: طی این مدت در برخی از نواحی جلگه ای و ساحلی طی صبح و شب شرایط برای وقوع پدیده مه مهیا می شود.

دادرس با بیان اینکه وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها تا صبح پنجشنبه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به تدریج طی پنجشنبه با شمالی شدن جریانات کاهش نسبی دما اتفاق می افتد و افزایش ابر و وزش باد شدید و بارندگی و مخلوط برف و باران یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درجه ای دمای هوای گیلان/ پایان هفته برفی و بارانی

افزایش 6 درجه ای دمای هوای گیلان/ پایان هفته برفی و بارانی